کاشی و سرامیک هرمس

  • خانه
  • /
  • کاشی و سرامیک هرمس

 نمایندگی رسمی کاشی هرمس در تهران: قیمت و مدل‌های پرفروش کاشی سرامیک هرمس

مقدمه:

کاشی سرامیک هرمس یکی از برندهای معتبر و محبوب در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی است. با طراحی‌های زیبا و کیفیت بالا، کاشی هرمس توانسته است جایگاهی مناسب را در بازار ایران کسب کند. در این مقاله، به بررسی نمایندگی رسمی کاشی هرمس در تهران، قیمت‌ها و مدل‌های پرفروش این برند خواهیم پرداخت.

نمایندگی رسمی کاشی هرمس در تهران

شرکت پارند فربر آرا نماینده رسمی  کاشی هرمس در تهران میباشد این شرکت آماده و  پذیرا پروژه های گسترده و عظیم شما میباشد . مجموعه پارند واقع در تهران میدان ونک خیابان ملاصدرا خیابان شیراز نبش کوچه گرمسار غربی نمایشگاه پارند شماره  6 پذیرای حضور گرم شما میباشد

کاشی هرمس دارای یک شبکه گسترده از نمایندگی‌ها در سراسر کشور است و در تهران نیز نمایندگی‌های متعددی را دارد. نمایندگی‌های رسمی کاشی هرمس در تهران به دلیل ارائه محصولات اصلی و تضمین کیفیت، انتخابی ایده‌آل برای خریداران می‌باشند. این نمایندگی‌ها اغلب در مناطق مرکزی و تجاری تهران قرار دارند و می‌توان به آدرس، شماره تماس و وب‌سایت آن‌ها دسترسی داشت.

کاشی هرمس

ابعاد کاشی سرامیک (سانتی‌متر)

ناحیه استفاده

30x90،20x20، 30x30، 30x60

دیوارها

30x30، 40x40، 60x60،80x80

کف‌ها

20x60، 25x75، 30x90

پله‌ها

30x60، 40x80، 60x120

60x60، 80x80، 90x90

30x30، 50x50، 60x60

نمای خارجی

سقف‌ها

استخرها

کاشی هرمس

استفاده از هنر کاشی کاری در دکوراسیون از زمان های دور تا به امروز رواج داشته و معماران و هنرمندان ایرانی در این هنر و صنعت بسیار خوش ذوق هستند.

امروزه کاشی سرامیک دیگر تنها به عنوان مصالح در یک پروژه ساختمانی به حساب نمی آید، بلکه به عنوان یک کالای لوکس در دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود.

انتخاب یک کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی و حمام و حتی آشپزخانه سبب جان بخشیدن به منزل و محل زندگی و اشیای داخل آن خواهد شد. اگرچه می شود تصور کرد کاشی‌کاری فقط برای سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه استفاده می شود اما کاشی در دکوراسیون داخلی نقش به سزایی را ایفا می کند و محیطی متفاوت و دلچسب را برای ما می‌آفریند.

شرکت ایگل هرمس تولید کننده کاشی سرامیک لوکس با برند کاشی هرمس یکی از زیر مجموعه های کاشی تبریز می باشد. این شرکت در سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده و تا به امروز با هدف تولید کاشی و سرامیک تامین نیاز بازار داخلی و حتی بازار خارجی را در بر دارد.

کاشی هرمس با طراحی های منحصر بفرد و زیبای و کیفیت بسیار عالی با ابعاد و اندازه های مختلف و حتی اسلب توانسته در مدت زمان کوتاه نام خود را در میان تولید کنندگان کاشی و سرامیک مطرح کند. استفاده از انواع کاشی و سرامیک دیگر مدل‌ها و طرحهای مختلف کاشی هرمس این امکان را برای معماران و مهندسین فراهم می‌سازد تا معجزه‌ای از طرح و رنگ را در طراحی و زیبایی دکوراسیون داخلی خود مشاهده کنیم.

تفاوت کاشی و سرامیک چیست؟

کاشی هرمس به این مقاله میپردازد:

کاشی و سرامیک به عنوان یک متریال در تزئین یک خانه و ساختمان بکار می رود  که برحسب سلیقه و نوع کاربرد آنها انتخاب می شود.  یک کاشی و سرامیک تشکیل شده از سفال که همان مواد بدنه و ساختار اصلی کاشی و سرامیک می باشد که از خاک رس و یا خاک سفید و مواد دیگر تشکیل شده است که پس از قالبگیری در کوره پخت شده و ساختار خود را حفظ می کند، و  لعاب نیز یکی دیگر از اجزا تشکیل شده کاشی و سرامیک می باشد که رویه کاشی و سرامیک را می پوشاند و ظاهر آنرا نمایان می کند.

نمونه بهترین کاشی سرامیک را در بازار می توان به کاشی هرمس اشاره نمود که از بهترین مواد ذکر شده تشکیل شده است.

کاربرد کاشی و سرامیک را در بیان عام بازار و مصرف میتوان اینطور عنوان کرد که از کاشی به دلیل ظرافت بیشتر و وزن کمتر برای پوشش دیوار خانه یا ساختمان استفاده می شود و نوعی کاشی وجود دارد که قیمت آن بیشتر از کاشی های دیگر است که جذب آب کمتری دارند و به ؟آن سرامیک گفته می شود و از سرامیک برای پوشش کف خانه یا ساختمان استفاده می شود. ولی در بیان علمی و مهندسی هر دو به لحاظ ساختار فنی و لعاب آنها کاربرد متفاوتی دارند که به انها اشاره می کنیم.

در کاشی، مقاومت آن دربرابر سرما و گرما و فشار کم است و برای محیط داخلی ساختمان و دیوارها در ارتفاع که از پشت آن رطوبت ندارد استفاده می شود، ولی در سرامیک که دربرابر سرما و گرما و فشار و میزان رطوبت نسبت به کاشی بیشتر است و مقاومت بیشتری دارد و به همین خاطر در کف ساختمان بکار می رود. البته در سرامیک یک اصطلاح وجود دارد به نام پرسلان که در آن جذب آب به میزان صفر است و در محیط باز استفاده می شود. در سرامیک چون عبور و مرور از روی آن همیشه هست و با مواد شوینده و اسیدی در تماس است از مقاومت بیشترینسبت به کاشی برخوردار است. جنس رویه کاشی از لعاب که از مواد شیشه بکار رفته است ولی رویه سرامیک از جنس سرامیک است.

لازم به ذکر است که در تولید کاشی و سرامیک انواع کاشی و سرامیک وجود دارد که با درجه بندی آنها را مشخص می کنند که با درجه 1 و 2 و 3 در بازار مشخص می شوند  که تفاوت آن در کیفیت آنها می باشد اعم از درجه سایدگی لعاب و جنس مواد اولیه که تاثیری در کاشی و سرامیک و قیمت آن دارد که می بایست خریدار و مصرف کننده باید به آنها توجه نمود.

 

کاشی هرمس توانسته با بکارگیری بهترین ماشین آلات و مواد اولیه کاشی و سرامیک را با ابعاد و اندازه ها و طرح های بسیار زیبا و رویه و لعاب همچون براق، نیمه براق، مات، فول پولیش و شوگر افکت تولید کند تا نیاز بازار را تامین نماید.

کاشی هرمس مفتخر است با تولید کاشی سرامیک در خدمت تمامی معماران، مهندسین و سازندگان می باشد.

چگونه می‌توانم کاشی سرامیک هرمس را تمیز کنم و نگهداری کنم؟

برای تمیز کردن کاشی سرامیک هرمس، می توانید از محلول آب و صابون استفاده کنید. از استفاده از مواد شیمیایی تند یا ابزارهای سخت که می توانند سطح کاشی را خراش دهند، خودداری کنید.

تفاوت کاشی تبریز با کاشی هرمس تبریز

لازم به ذکر می باشد که کاشی هرمس یکی از برند های لاکچری خط تولید کاشی تبریز می باشد، این فرایند به معنا تضمین کیفیت هرمس و برابری با کاشی تبریز بوده که هرمس با فعالیت های خود در عرصه طراحی و معماری سعی داشته تا محصولاتی با طرح های متفاوت و خاص با کیفیتی بالا تر تولید و به بازار ارائه کند