روشویی سرامیکی nk

  • خانه
  • /
  • روشویی سرامیکی nk

روشویی سرامیکی nk

حمام و دستشویی جزئی از اتاق های یک خانه محسوب می شوند ایده های زیادی برای زیباسازی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی وجود دارد، استفاده از انواع متفاوت روشویی های مدرن، دکوراسیون های متفاوتی را برای سرویس های بهداشتی به وجود آورده است. روشیی کابینت دار و روشویی سرامیکی  جزو تجهیزات بهداشتی و محصولی زیبا و مدرن حاصل هنر و صنعت میباشد که  استفاده از آن زیبایی خاصی به فضای حمام و سرویس بهداشتی می بخشد. این روشویی میتواند با سرامیک های دیوار ست شود و از همان کاشی سرامیک دیوار ساخته شود که تماما با دست ساخته شده و در سایزهای مختلف عرضه می شود.

روشویی سرامیکی

روشویی های سرامیکی یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین انواع از سینک های روشویی می‌ باشند. از زمان های گذشته تا به الان سرامیک به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین متریال ها و مواد اولیه در تولید محصولات مختلف مانند تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام به کار می رود. در کل سرامیک از ترکیب ماسه با خاک رس در حرارت بسیار بالا به وجود می آید، که پس از حالت گیری کامل در کوره مورد ساخت قرار می گیرد. این محصولات حیاتی و زیبا به دلیل برخورداری از استحکام بالا، دارای سطوح بسیار مقاومی می باشند. روشویی های سرامیکی نورابین مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش، ضربه، ساییدگی و غیره دارا می باشند و در برابر عوامل مختلف طبیعی و غیر طبیعی مانع از خط و خش،خرد شدن و شکستن می شود. به همین دلیل روشویی های سرامیکی نورابین عمر بسیار طولانی دارا هستند. جنس سرامیک روشویی های نورابین به عنوان لوکس ترین و جدید‌ترین روش ساخت سرامیک مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. روشویی های سرامیکی منحصر به فرد نورابین در محیط های مختلف از جمله منازل مسکونی، رستوران های لوکس، مکان‌های عمومی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. البته نا گفته نماند که روشویی های سرامیکی و شیرآلات گروهه بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده اند، که شرکت نورابین یکی از با کیفیت ترین تولید و عرضه کنندگان در این زمینه می باشد.

روشویی کابینتی

روشویی های بدون پایه یا کابینت دار همان طور که از نامشان مشخص است دارای هیچ پایه ای بر روی زمین نیستند. این روشویی ها به صورت جداگانه و مستقیم به روی دیوار سرویس بهداشتی نصب می شوند که لوله و شلنگ های روشویی اکثرا پشت یا داخل کابینت آنها پنهان می شوند. در این مدل از روشویی های سرامیکی لوکس اکثرا اتصالات به صورت داخلی و توکار می باشند که ظاهری شیک به محیط می بخشند. این نوع از روشویی ها به جهت برخورداری از حجم کم برای سرویس های بهداشتی کوچک بهترین گزینه می باشند. البته شرکت نورابین این روشویی های لوکس و پرکاربرد را در ابعاد، اندازه ها و طراحی مختلف به صورت سفارشی برای شما عزیزان تولید و سفارشی سازی می کنند.
شما مشتریان ارجمند می توانید برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با روشویی های سرامیکی به سایت نورابین مراجعه فرمایید. همچنین شما عزیزان می توانید در تمام ساعات روز با کارشناسان فروش نورابین در ارتباط باشید و تماس حاصل فرمایید. شما می توانید جهت خرید اینترنتی روشویی سرامیکی به وبسایت فروشگاهی nk به دامنه نورابین مراجعه بفرمایید.

روشویی پایه دار

از زیبا ترین انواع روشویی های سرامیکی می توان به روشویی پایه دار اشاره کرد. روشویی های سرامیکی پایه دار، در بیشتر خانه ها مشاهده می شوند که توسط پایه ای سرامیکی یا چدنی به زمین متصل می شوند. شما عزیزان می توانید در صورت استفاده از این روشویی ها لوله های آب را پشت پایه آن پنهان کنید و محیطی زیبا سازید. اکثر اوغات روشویی های پایه دار برای مکان هایی که فاقد لوله کشی توکار می باشند، مورد استفاده قرار می گیرند که بهترین گزینه برای اینگونه مکان ها هستند.

انواع مدل های روشویی سرامیکی مدرن

امروزه به دکوراسیون سرویس های بهداشتی و حمام ها اهمیت بسیاری داده می شود و مانند گذشته از کنار این محصولات پرکاربرد، بی تفاوت رد نمی شویم. امروزه به تمام جزئیات از جمله نورپردازی محیط، روشویی ها، کاشی و سرامیک ها، رنگ و طرح های شیر آلات، توالت فرنگی، اکسسوری ها و … اهمیت بسیاری داده می شود. بدون هیچ گونه تردید حیاتی ترین بخش برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس، روشویی مناسب می باشد. که شرکت معتبر نورابین روشویی های سرامیکی و لوکس خود را در مدل های متنوع و زیبا، تولید و عرضه می کند. این نوع از روشویی ها دارای طراحی لوکس و ظاهری لاکچری می باشند که اکثر در مدل کابینت دار بدون پایه و پایه دار استفاده می شوند.

روشویی